Alle thema’s

Student & Water is een vernieuwende, jonge partij. We richten ons op het verjongen en het toekomstbestendig maken van waterschap Noorderzijlvest. We vinden dat er in waterschap Noorderzijlvest een nieuwe wind moet waaien: één die jongeren een stem geeft, diverser, en duurzamer is.

Onze partij strijdt voor een bredere aanpak tegen de consequenties van klimaatverandering waarbij een actieve, eerlijke rol van het waterschap centraal staat. Wij vinden dat het waterschap haar blik meer moet richten op technologie en innovatie. Zo kunnen we op lange termijn de verbetering van de waterkwaliteit en natuur garanderen, aangezien deze steeds verder verslechtert. In plaats van wachten tot het te laat is, willen wij nú actie!

15 maart 2023 zijn er weer waterschapsverkiezingen. Voor het eerst kan er worden gestemd op een partij die zal luisteren naar de jongere generatie. Een partij die zal kiezen voor de toekomst. Laat onze toekomst niet verwateren!

Benieuwd naar onze plannen? Lees ons verkiezingsprogramma.